Apple application support co to jest?

Osoby, które posiadają system Windows na swoim komputerze stacjonarnym albo laptopie, również mogą korzystać z narzędzi Apple. Muszą jednak – co ważne – korzystać ze specjalnych aplikacji, dzięki którym jest to możliwe. Jedną, a właściwie najważniejszą z nich jest Apple Application Support. To właśnie jeden z programów, za pomocą którego możliwe jest korzystanie między innymi z iCloud czy też iTunes oraz iQuickTime. Jest to więc bardzo przydatna aplikacja. Nie tylko dla użytkowników innych sprzętów, niż te od marki Apple, ale również i tym, którzy posiadają urządzenia tej firmy. Czym zatem w istocie jest i co oferuje?

Niosąc pomoc użytkownikom Apple. Gdzie zgłosić usterkę urządzenia?

Pomimo że produkty marki Apple wyróżniają się najwyższą jakością i dlatego są bardzo często kupowane, to jednak nie oznacza to, że są absolutnie niezniszczalne i bezawaryjne. Niestety, szczególnie młodzi użytkownicy markowych urządzeń są zdania, że technologia nie zawodzi, a kupowane telefony czy laptopy zawsze będą spełniać swoją rolę możliwie jak najlepiej. W tym wszystkim zapominają, że usterki i awarie się zdarzają. Jeśli do nich dojdzie, nie zawsze więc wiemy, gdzie się zgłosić i co robić. Do kogo skierować się po pomoc i komu oddać telefon do naprawy?

Na szczęście z pomocą przychodzi Apple Support. Jeśli dochodzi do jakiegokolwiek problemu z urządzeniem jednej z najpopularniejszych marek na świecie, aplikacja ta może pomóc. Otóż, na samym początku należy odwiedzić stronę getsupport.apple.com. Tam dostępne są wszystkie możliwe tematy, wśród których wybieramy ten, który nas najbardziej interesuje. Wśród nich można znaleźć między innymi aplikacje i funkcje, bateria i ładowanie czy też naprawy i uszkodzenia fizyczne (mechaniczne). Jeśli przygotowane poradniki nie pomagają, konieczne jest jednak oddanie telefonu do naprawy albo – co gorsza – kupienie nowego. Zdarza się, że serwis Apple może zawieźć, dlatego wówczas należy szukać na własną rękę innego, mniejszego, w którym telefon zostanie naprawiony. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji, a został zakupiony w sprawdzonym sklepie, można go po prostu oddać do serwisu sklepowego właśnie. Pracują tam specjaliści, którzy będą wiedzieć, co robić. Co ciekawe, to również doskonały sposób na oszczędność czasu. Nie trzeba bowiem latać po mieście i szukać serwisów. Można jednak także wysłać sprzęt po prostu do certyfikowanego salonu Apple’a. Oferują one między innymi – oprócz naprawy oczywiście – bezpłatną diagnozę, a także odbiór urządzenia od klienta. To jednak pod warunkiem, że do usterki doszło w okresie gwarancji. W przeciwnym razie konieczne jest zapłacenie. Warto jednak wcześniej skorzystać z Apple Support. Dostępne tam poradniki z całą pewnością pomogą w poszukiwaniu przyczyny usterki, a być może nawet – pokażą, jak naprawić sprzęt. Wówczas zarówno serwis Apple, jak i my oszczędzamy czas oraz pieniądze. Poradniki są przygotowane w taki sposób, aby były przystępne dla każdego, kto z nich korzysta.

Zobacz również:

 

Czym jest Apple Application Support?

Jak wspomniano już na samym początku, zainteresowani użytkownicy urządzeń z innym systemem, niż iOS, mogą skorzystać z Apple Application Support. Jest to program oferowany przez samego producenta marki. Jest odpowiedzialny za aplikację iTunes, a także między innymi iCloud. Dzięki niej, można szybko i bez żadnych problemów chociażby na przykład pobierać muzykę albo podcasty. Co ciekawe, program jest bardzo intuicyjny. Jeśli chcemy na przykład zainstalować sobie na komputerze stacjonarnym albo laptopie przeglądarkę Safari lub iQuickTime, wystarczy zaznaczyć to w Apple Application Support, a aplikacja zrobi to automatycznie. Warto z drugiej strony mieć na uwadze, że Apple Application Support może wpływać na wolniejsze działanie komputera. Jeśli więc staje się to nie do wytrzymywania, a równocześnie nie jest nam potrzebę, wówczas warto odinstalować tę aplikację. Można to zrobić w kilku krokach. Po pierwsze, należy odinstalować aplikację iTunes i inne, takie jak Safari czy iQuickTime. Po drugie – należy odinstalować w kolejności: Apple Software Update, Apple Mobile Device Support oraz Bonjour. Na samym końcu konieczne jest usunięcie dwóch wersji Apple Application Support. Najpierw wersję 32-bitową, a później wersję 64-bitową. W ten sposób można bez większego trudu odinstalować Apple Application Support i wzmocnić oraz przyspieszyć działanie urządzenia.

Dlaczego warto wybrać oficjalny serwis Apple?

Jeśli kogoś interesuje więc serwis Apple z powodu zepsutego telefonu albo komputera, nie warto szukać oszczędności. Oficjalne serwisy to pewność, że do naprawy urządzenia zostaną użyte profesjonalne oraz odpowiednie narzędzia. Co więcej, sprzętem zajmą się najlepsi specjaliści, posiadający doświadczenie i kompetencje w rzetelnym naprawianiu urządzeń marki Apple. W zwykłych, nieznanych salonach bowiem nie zawsze mamy pewność, kto się zajmie produktem. Zdarza się bowiem także, że ceny w takich miejscach są z przysłowiowego kosmosu, a urządzenie nie zostanie naprawione tak, jak powinno.